Az Electronic Arts semmit se szeretne a véletlenre bízni, és minden eszközt megragad, hogy megtörje a Call of Duty, és az Activision FPS-egyeduralmát. A tervek szerint csak a marketingre 100 millió dollárt költ a kiadó.

A Call of Duty rendre ötletes és rengeteg pénzt felemésztő reklámkampányokkal hirdeti magát, így az Electronic Arts ezen a téren is igyekszik majd felvenni a kesztyűt. John Riccitiello, az EA elnöke szerint idén ősszel durván százmillió dolláros marketingkampánnyal igyekeznek népszerűsíteni a Battlefield harmadik részét, ami így nem csak minőségben, de reklámozásban is simán felveszi majd a harcot az új, eddig be nem jelentett, szintén őszre datált Call of Duty-val.

Egy korábban kiszivárgott adatlap szerint valószínűleg november másodikán fog megjelenni a Battlefield 3, ami PC, X360 és PS3 platformokon teszi tiszteletét.