Kattintsunk rá egy működő {vízzel teli} kútra (WELL). A szökőkút
(FOUNTAIN) nem jó.
Ahhoz, hogy a kódokat aktíváld először az egér jobb gombjával kattints rá
a kútra,
majd nyomj egy ALT+K-t. Ezután az ALT+V lenyomásával megnyerheted a
jelenlegi
küldetést. AZ ALT+C nyomogatásával pénzt szerezhetsz magadnak, de ez csak
akkor
működik, ha kevesebb pénzed van mint 5000 DN.
Végtelen pénz:
Ha tudsz, menj el a Senate-hoz és kattints az Emperor ikonra. Adj magadnak
500 dinár
fizetést (Caesar’s wage). Amikor már kb. 3000 dinár felhalmozódott, menj
ugyanarra a
képernyőre és nyomd meg a “Give to city” gombot. Kattints az “All” gombra
a
párbeszédablakban, majd nyomd meg a “Give” gombot. Nyomd meg ismét a “Give
to city”
gombot, de NE NYOMD MEG AZ “ALL” GOMBOT! A pénzmennyiség, amit a
városnak adnál, ugyanannyi, mint az előbb (pedig most nincs pénzed). Nyomd
meg ismét a
“Give” gombot és ismételgesd el ezt párszor…
Egy kis berhelés:
1. A caesar3 gyökérkönyvtárában keresd meg a következő fájlt:
c3_model.txt, nyisd meg
notepad-ben. Utána végig lesznek számozva a sorok 00-től 129-ig, és ezután
pedig
HOUSE 1 – HOUSE 20-ig. Nekünk a 00-129-ig kell.
2. Ne bántsuk a következő sorokat: 00-4-ig, 10-29-ig és 115-129-ig.
3. Így néz ki minden sor:
30,Ampitheatre,{,100,4,1,-1,4,12,0,0,},
4. Az első szám a sor sorszáma. utána az épület neve. A kapcsos zárójelben
az első szám
az épület ára (lehet negatív, és akkor az építéséért pénzt kapunk 🙂 ), a
második az alap
kívánatossági érték. A harmadik az, hogy hány kockányi távolságban hat az
az érték.
A negyedikről fogalmam sincs, de ha a második szám pozitív, akkor ennek
negatívnak kell
lennie (és fordítva). Szintén a hatótávolság. Az ötödik az, hogy hány
ember dolgozik benne.
A hatodikat és a hetediket ne babráld, mert kifagy a progi
(egyébként ezek a jövőbeni méretváltozást hivatottak jelezni)!
5. Ezek után mentsd el.