Echocrome, avagy a struccpolitika logikája! Amit nem látok az nincs is! Ez körülbelül egy 5 éves gyermek gondolkozásmódja. Úgy látszik, mint mindenből, ebből is lehet játékot készíteni, a Japan Studio-nak sikerült.

A program grafikája elég puritán, remélhetőleg ez még csak vázlat, bár nem biztos hiszen már az alul letölthető demoban így néz ki játszható formában. Az ötlet akár érdekes is lehet, de egyelőre kevés az információ. Mindenesetre felkeltik a figyelmet a róla készült videók:

<!– class=MsoNormal Az innovatív játékért járó elismerés igazán nem a Sony-t illeti, hanem az ötletet kiagyaló Japán dizájnert, Jun Fujiki-t. Az egész játékot az általa fejlesztett Object Locative Environment Coordinate System (Tárgy Elhelyezkedést Környezetben Koordináló Rendszer; OLECS) mozgatja. Az OLECS lényegében lehetővé teszi, hogy olyan térbeli alakzatok, amelyeket síkban egyféleképpen látunk, elmozgatva teljesen más alakzatot hozzanak létre, így megteremtve az illúziót.”

Kipróbálható DEMO!