A Far Cry 2 többjátékos módjának producere, Richard Gaetan egy interjúban mesélt a játék vizuális megjelenéséről.

Az eddig sem volt vitás, hogy a Far Cry 2 fantasztikus látványvilággal bír. A CryEngine 2.0 a Crysis után egy újabb FPS-ben mutatja meg, hogy mire is képes, ráadásul a UbiSoft Montreal munkatársai az egész grafikus motort sokkal látványosabb megjelenítésre ösztökölték, ergo egy továbbfejlesztett, optimalizáltabb engine-el lesz dolgunk, mely Afrika mesés szavannáinak hű ábrázolásának szolgálatába lettek állítva. Richard Gaetan, a játék egyik producere a VG247-nek egy interjúban elárulta, hogy a játék támogatni fogja a 720p-t, ellenben biztosan nem fut majd 60 FPS-en a Far Cry2. A kanadai gárda szerette volna a bűvös határt elérni, vagy akár megközelíteni, de a hatalmas afrikai terepek, a szél hatására dinamikusan hullámzó növényzet, a valóságnak megfelelően lengedező lombkoronák és a tűz effektus sajnos ezt nem tette lehetővé.