Ha nincs külön megjelölve, akkor az * értéke 1 vagy 0
1-engedélyezve,0 – tiltva. A # bármely érték lehet.
A konzolnál ( ~ ) kell beírni a kódokat:
GOD – isten mód
NOCLIP – átjárás a falon
NOTARGET – az ellenfelek nem vesznek észre
SKILL * – nehézségi szint változtatás (1-3)
MAP * – pályaugrás a kliensen (*-a pálya neve)
CHANGELEVEL * – pályaugrás a szerveren
PLAYERCLASS * – játékos változtatása (1-4)
RESTART – pálya újrakezdése
NAME * – név megváltoztatása (*-az új név)
GIVE h * – életerő (*-életerő mennyisége, max. 999)
GIVE 2 – megkapod a 2-es fegyvert
GIVE 3 – megkapod a 3-as fegyvert
GIVE 4 – megkapod a 4-es fegyvert
IMPULSE 9 – összes fegyver és manna
IMPULSE 14 – bárány
IMPULSE 13 – torch (fáklya)
IMPULSE 43 – összes fegyver, manna, tárgy
IMPULSE 44 – egy tárgy eldobása
IMPULSE 10 – fegyver váltása
IMPULSE 13 – tárgy emelése
IMPULSE 100 – fáklya használata
IMPULSE 101 – Quartz Flask használata
IMPULSE 102 – Mystic Urn használata
IMPULSE 103 – Krater használata
IMPULSE 104 – Chaos Device használata
IMPULSE 105 – Tome of Tower használata
IMPULSE 106 – Summon stn használata
IMPULSE 107 – láthatatlanság használata
IMPULSE 108 – Glyph használata
IMPULSE 109 – Csizmák használata
IMPULSE 110 – Repulsion használata
IMPULSE 111 – No Peep használata
IMPULSE 112 – Ring of Light használata
IMPULSE 113 – Force Cube használata
IMPULSE 114 – Icon Defn használata
CHASE_ACTIVE 1 – üldözés mód (kamera)
R_FULLBRIGHT * – fények bekapcsolása
STATUS – info az aktuális helyzetről
CROSSHAIR * – célkereszt be/ki
HELP – help menü
CLEAR – törli a konzol ablakot
ECHO (szöveg) – a szöveg ki lesz írva a képernyőn
SCREENSHOT – PCX fileformátumba menti a képernyőt
SAVE (file név) – mentés
LOAD (file név) – állás betöltése
KILL – meghalsz és újrakezded a szintet
TIMEREFRESH – frame/sec kiíratása
SHOWTURTLE * – ha a frame rate 10-nél kisebb, akkor megjelenik egy teknős
VERSION – verziószám
SV_FRICTION * – súrlódás változtatása (*-max.4)
SV_GRAVITY * – gravitáció változtatása (*-max.800)
SV_MAXSPEED * – max. gyorsaság változtatása (*-max.800)
R_DRAWENTITIES * – összes tárgy be/kikapcsolása
R_DRAWFLAT * – összes textúra be/kikapcsolása
R_WATERWARP * – vízalatti effektus
FOV * – nézet változtatása (*-max.360 normál-90)
D_MIPSCALE * – mip skála változtatása
NOSOUND * – hang be/kikapcsolása
VID_DESCRIBEMODE * – infók a video módokról
VID_DESCRIBEMODES – megmutat minden video módot
VID_MODE * – video mód változtatása
VID_NOPAGEFLIP * – Page flipping be/kikapcsolása
VID_NUMMODES – video módok száma
VID_TESTMODE # – 5 másodpercig teszteli a video módot
VID_WAIT – várakozás mód beállítása
DEMOS – lejátsza az elkészített demot
PLAYDEMO (név) – lejátsza a saját demodat
RECORD (név) – felvesz egy demot
STOP – leállítja a felvett demot
CD EJECT – kilöki a CD-t
CD LOOP (track) – egy track végtelenítése
CD OFF – CD ki
CD ON – CD be
CD PLAY (track) – lejátszik egy számot
CD RESET – Újra betölti a CD-t
CD STOP – CD leállítása
MENU_KEYS – kulcsok menü megnyitása
MENU_SAVE – save menü megnyitása
MENU_NET – multiplayer menü megnyitása
MENU_MAIN – main menü megnyitása
MENU_OPTIONS – options menü megnyitása
MENU_LOAD – load menü megnyitása
SAY – üzenet az összes játékosnak
SAY_TEAM – üzenet a csapat játékosainak
COLOR (Shirt)(Pans) – a ruhák színeinek megváltoztatása
CONNECT (server) – szerverre kapcsolodás
MAXPLAYERS – maximum játékosok
HOSTNAME – host name változtatása
NET_STATS – Network statisztikák
SLIST – az összes szerver kilistázása
PING – a hálózat sebessége
SOUNDINFO – zene info
STOPSOUND * – összes hang be/ki
VOLUME * – hangerő változtatása
BGMVOLUME * – a zene hangerejének változtatása
BGMBUFFER * – hang buffer
R_DRAWENTITIES * – megmutatja a tárgyakat
R_DRAWVIEWMODEL * – megmutatja a fegyvereket
SND_SHOW * – hang debugger
SIZEUP – nagy képernyő
SIZEDOWN – kis képernyő
BF – képernyő újrarajzolása
CENTERVIEW – középnézet
VIEWSIZE # – a nézet méretének változtatása
SHOWRAM * – RAM szimbólum be/ki
SHOWPAUSE * – pause szimbólum be/ki
LOOKSPRING * – Center view after mouse lock ON/OFF
BIND (billentyű)(parancs) – egy billentyűhöz egy parancsot rendel
ALIAS (parancs)(parancs) – a parancsok kombinálása
SENSITIVITY # – egér érzékenységének beállítása
SCR_CONSPEED # – a konzol sebességének változtatása
SCR_OFSX – x pozició
SCR_OFSy – y pozició
SCR_OFSz – z pozició
PAUSE – pauzálja a játékot
TOGGLEMENU – konzol be/ki
UBINDALL – eltöröl minden kombinációt
PROFILE – statisztikák
EDICTCOUNT – statisztikák
ENTITIES – statisztikák
M_PITCH # – fel-le mozgás érzékenységének beállítása
M_YAW # – körbeforgás érzékenységének beállítása
R_SPEEDS – gyorsaság statisztikák
R_TIMEGRAPH – megmutatja az időgrafikont
R_DSPPEDS – statisztikák
SV_MAXVELOCITY # – a lövedékek maximum sebessége
Pályanevek:
demo1:Blackmarsh,demo2:Barbican,demo3:The Mill,
village1:King’s Court,village2:Inner Courtyard,
village3:Stables,village4:Palace Entrance,village5:The Forgotten Chapel,
rider1a:Famine’s Domain,meso2:Plaza of the Sun,
meso1:The Palace of Columns,meso3:Square of the Stream,
meso4:Tomb of the High Priest,meso5:Obelisk of the Moon,
meso6:Court of 1000 Warriors,meso8:Bridge of Stars,
meso9:Well of Souls,
egypt1:Temple of Horus,egypt2:Ancient Temple of Nefertum,
egypt3:Temple of Nefertum,egypt4:Palace of the Pharaoh,
egypt5:Pyramid of Anubis,egypt6:Temple of Light,
egypt7:Shrine of Naos,rider2c:Pestilence’s Lair,
romeric1:The Hall of Heroes,romeric2:Gardens of Athena,
romeric3:Forum of Zeus,romeric4:Baths of Demetrius,
romeric5:Temple of Mars,romeric6:Coliseum of War,
romeric7:Reflecting Pool,
cath:Cathedral,tower:Tower of the Dark Mage,
castle4:The Underhalls, castle5:Eidolon’s Ordeal,eidolon:Eidolon’s Lair,
ravdm1:Atrium of Immolation,ravdm2:Total Carnage,
ravdm3:Reckless Abandon,ravdm4:Temple of RA,
ravdm5:Tom FooleryDemo