Hamarosan kézhez kaphatjuk a Need for Speed: Shift legelső javítás-csomagját, amelynek részleteit kissé beljebb olvashatjátok.

Minden játék életében eljön a pillanat, mikor megkapja az első tapaszt a kisebb hibák kijavítására, a játék kisebb bővítéseire.

Az asztali rendszerrel gazdálkodó felhasználók örülhetnek, hiszen kapunk egy kis teljesítmény optimalizációt is a számottevő frissítés mellé. Íme a patch áradat:

Új tartalom, funkciók

  • A maximális online játékos szám 8-ról 12-re emelkedett.

Bugjavítások az összes platformon

  • Jelentős stabilitási és teljesítmény javítások
  • Autók irányításának javítása
  • Javítva a rossz helyen található fű pozíciója
  • Javítva a megszakított sofőr párbajok hibás végeredményei
  • Javítva a fordított balance csúszka
  • Javítva az online drift versenyeken helytelenül számított győzelmek és vereségek
  • Javítva a hiba, amikor a kölcsönkapott autó, felülírja a játékos karrier autójának tuning beállítását
  • Javítás, és jobb használhatóság a haladó tuning beállításhoz
  • Javítva az egymást követő eseményeken az első köridő mérése
  • Javított autó tuning beállítások, melynek néha nem volt hatása
  • Javítva a visszajátszás funkcióban a visszatekeréskor jelentkező probléma
  • Javítva a hiba, amikor sofőrpárbajban a kocsi festése alkalmilag csak fehéren jelenik meg
  • Javítva a helytelen képernyő, mely a játékos diszkvalifikációjánál jelenik meg
  • Javítva a hiba, amikor egy láthatatlan ellénfél néha megjelenik online drift eseményen
  • Javítva a verseny után jelentkező hirtelen akadás
  • Javítva az akadás, mely az X folyamatos nyomkodása után a Saját Garázs képernyőn jelentkezik
  • Javítva a pontból-pontba pályákon, tartott versenyeken található hely hiány
  • Online verseny után a kocsi festése visszaáll alapértelmezettre
  • A haladó tuning nem marad zárva újratöltésnél
  • Javítva a meghívásos eseményeken jelentkező hibás beállítások és ez által vezethetetlené válás (pl.:Veyron és Carrera GT)
  • Javítva a Lamborghini-k tuningolás után jelentkező alacsony top sebessége
  • Javítva a Corvette Z06 és Dodge Viper esemény kezdetekor jelentkező lassúsága
  • Javított AI autók
  • Javítva a tuning menü
  • Javított force feedback beállítás mentés
  • Javított multiplayer beállítások az AI ellenfeleknek és drift módnak
  • Javítva a helytelenül alkalmazott hátsó szárny matricák
  • Javítva a lobby-ban jelentkező akadás, amikor a kocsi választás képernyőn tekintjük meg a barátok listáját
  • Javítva a profil betöltés bug
  • Javítva az autó resetelése után fellépő külső alkatrészek rázkódása

PC-specifikus változások

  • Javított ATi-grafikuskártya támogatás
  • Javított dinamikus vertex buffer használat (teljesítmény optimalizáció minden PC-n)
  • Javításra került a versenyek első körében jelentkező akadás és összeomlás, mely csak bizonyos PC-ken jelentkezett.
  • Javított egyéni kormány beállítás PC-n
  • Optimalizáció a multi-GPU-s PC-kre
  • Javításra kerültek a szakaszosan hiányzó pálya hangok
  • Javítva a fekete égbolt jelenség
  • Javítva a LAN menü lassulása és akadása, amikor a játékos hirtelen tér vissza a főmenübe