A Star Wars: Galactic Battlegrounds kiegészítőjében 7-7 új küldetéssel találkozunk, amelyeket az Episode II-ben megismert Konföderációs (Confederacy) és Köztársasági (Republic) csapatok színeiben játszhatunk végig. A leírás moderate fokozaton készült, és csak a küldetés végrehajtásához feltétlenül szükséges teendőket tartalmazza.

Általános tanácsok:

1. A főszereplőkre (Confederacy: Sev’Rance Tann, Republic: Naath Reath és Echuu Sehn-Jon) mindig vigyázzunk, mivel az ő haláluk automatikusan a küldetés elvesztését jelenti. Szerencsére nem halnak könnyen és elég erősek is, ezért bátran használjuk fel őket is a csatákban, sok segítséget jelentenek. A fejvadászok azonban halálos ellenfelek számukra!

2. Ügyeljünk a játék kő-papír-olló filozófiájára, azaz arra, hogy minden egységnek van egy ellenszere, ami könnyedén el tudja pusztítani. Ha győzni akarunk, akkor vegyes hadseregeket kell használnunk, mivel a gép ezt a szabályt figyelembe véve használja csapatait. Emiatt a csak egyféle egységből álló csapatok hamar elhullnak.

3.  Épületek bontására, különösen az őrtornyok esetében, elsősorban közelharci egységeket használjunk (pummel, mounted trooper). Sokkal gyorsabban rombolnak, ráadásul a tornyok a mellettük álló célpontokra csak magasabb technikai szinten képesek lőni. A pummelek egyébként hihetetlenül jól védettek a védelmi tornyok és lézerfegyverek ellen. Az air cruiser is remek fegyver, csak nagyon drága és lassú.

4. Amikor csak lehetséges, az ellenség gazdaságát, azaz a dolgozókat pusztítsuk elsőként. Így, még ha a bázist lerombolni nem is tudjuk, hamar elfogy az ellenség nyersanyaga, és könnyű prédává válik. Amikor saját bázist építünk, legalább 20 dolgozó szükséges még az első technikai szint meglépése előtt is ahhoz, hogy kellően gyorsan termelődjenek a nyersanyagok. A gép általában technikai előnnyel indul, ezért ne aggódjunk, ha hamarabb lép szintet, mint mi.

5. Ne felejtsük el használni a jedi és sith lovagok convert (átállító) képességét, amikor csak rendelkezésre áll. Minden egyes ellopott egység bennünket erősít, a gépet pedig gyengíti.

6. A gép mindig bedől a csalogató technikának. A főszereplővel könnyen „behúzhatjuk” az ellenfelet a hátrébb várakozó hadseregünk fegyvereinek hatótávolságába.

Ezek után fordítsuk figyelmünket a küldetésekre!

Confederacy 1. – Strategic retreat

Célok:
Count Dooku menekülését fedezni.

Tekinthetjük bemelegítő küldetésnek is. A pálya nagyon egyszerű, egy kanyonban kell végigmennünk, és megsemmisíteni az utunkba kerülő köztársasági erőket. A rendelkezésre álló erők mellé még összeszedhetünk néhány extra egységet (a mellékelt térképen megjelölve), emellett a kisebb ütközetek túlélő csapatai is csatlakoznak hozzánk. Különösebb nehézséggel nem találkoztam, a rendelkezésre álló csapatok ereje bőségesen elegendő a küldetés végrehajtásához, mindenféle trükközés nélkül. Katonáink tűzerejét mindig összpontosítsuk, és a lehető leghamarabb szálljunk be a csatákba, hogy minél több baráti egység élje túl a harcot. Az utolsó csatában a jedikre figyeljünk, először a csatlós egységeket intézzük el, míg a főszereplővel a jediket támadjuk. Miután ezen az akadályon átvergődtünk, a starthelyen megjelenik Count Dooku, és elindul a 2-es pont felé.  Ha odaért, a küldetést megnyertük.

1 – Start (lefelé további 14 troopert találhatunk)
2 – Végső csata (2 Jedi) + cél
3 – Strike mech
4 – 2 Strike + 1 heavy mech
5 – Mech destroyer + strike mech
6 – Strike mech + 2 bounty hunter

Confederacy 2. – Building the army

Célok:
Építsünk 20-20 strike mechet és mech destroyert

Feladatunk a konföderációs hadsereg felépítése egy nagyrészt elhagyatott köztársasági kolónián. Azonnal induljunk a térképen 4-essel jelölt pontra, így harc nélkül elfoglalhatjuk a gyárakat. Az útközben talált command center segítségével építsünk munkásokat, és kezdjünk nyersanyag-termelésbe. 17 perc elteltével fedezi fel az ellenség a jelenlétünket, de még további 15 percig zavartalanul tevékenykedhetünk. A gép a bázisáról kiindulva elsősorban a gyárak megsemmisítésre törekszik. A földi egységek mozgástere elég korlátozott, így a 6-os pontra csoportosítva seregünket a földi támadásokat könnyedén háríthatjuk. Esetenként, 1-2 alkalommal repülők segítségével is próbál egységeket ledobni a gyárak közelébe, ezért tartsunk ott is néhány katonát és mechet. Mivel rendszeres légitámadás is várható, ezért gyártsunk kb. 20 légvédelmi gyalogost, akiket a gyárak és a 6-os pont környékén állomásoztassunk. Ezután a győzelem már csak idő kérdése. Amikor a megfelelő mennyiségű mech elkészült, vigyük őket vissza a starthelyre, és a küldetést befejeztük.  Aki el akarja kicsit húzni a harcot, nekimehet a köztársasági bázisnak is, de a győzelemhez ez nem szükséges.

1 – Start
2 – Command center
3 – Food store
4 – 2 mech factory
5 – ellenséges bázis
6 – javasolt védelmi pozíció

Confederacy 3. – Perilous dealings

Célok:
Keressük meg Boorkát, a huttot.
Szerezzünk a java táborból építő droidokat.
Semmisítsük meg a köztársaságiak űrkikötőjét.

Az induló egységeinkkel menjünk a hutthoz. Útközben néhány banditába ütközünk, akiket könnyűszerrel legyőzhetünk. Boorka új feladatot ad – pusztítsuk el a köztársaságiak újonnan épült bázisát. Utunk a java táborhoz (3) vezessen, ahol némi fegyveres meggyőzés után építő droidokat kapunk. Lázasan kezdjünk egy saját bázis kiépítéséhez, és a nyersanyagok kitermeléséhez. Ha nem piszkáljuk, akkor a gép – úgy tűnik – vár, amíg elérjük a tech level 3-at (de minimum 1.5 óránk biztosan van), ezután légi és földi csapatokkal támad. Érdemes felhalmozni annyi nyersanyagot, amennyit csak tudunk, majd a 3-as szintre lépés után építsünk gyorsan pajzsgenerátort és légvédelmi tornyokat. Ezek az alapból kapott egységekkel együtt képesek megvédeni bázisunkat addig, amíg erőt gyűjtünk a támadáshoz. A támadás megkezdése előtt fejlesszük maximumra egységeinket, aztán nekimehetünk a masszív köztársasági bázisnak. A cél az űrkikötő (republic spaceport) megsemmisítése legyen, ha ez sikerül, a küldetést megnyertük. Azért felkészülhetünk egy hosszú csatára, különösen a légvédelemre figyeljünk, mivel a gép előszeretettel használ repülőket. Ha nyersanyaghiány lépne fel, a Java kikötő mellett (8) elég sok tartalék van felhalmozva, de számítsunk rá, hogy a köztársaságiak gyorsan reagálnak a megszerzésére indított támadásunkra.

1 – Start
2 – Boorka, a Hutt
3 – Java bázis
4 – Mos Osnoe – nyersanyag készlet
5 – Holocron – a Sith templomba helyezve novát termel
6 – Tusken tábor – lerombolásával néhány tusken harcos csatlakozik hozzánk
7 – Republic spaceport
8 – Java spaceport

Confederacy 4. – Pressing the advantage

Célok:
Semmisítsük meg a köztársasági bázisokat, de a Decimatorral kapcsolatos épületek maradjanak meg.
Vigyük Sev’Rance Tannt a Decimator laboratoryhoz, és szerezzük meg a data droidot a Decimator kódjaival.

A térképen 3 bázis ellen harcolunk. Könnyítés, hogy ezek a bázisok nagyjából arról a szintről indulnak, mint mi, csak néhány közepes védelmi toronnyal vannak megerősítve. Ezek persze elegendőek ahhoz, hogy ne legyen esélyünk egyből lerohanni őket, így bázisépítéssel kell kezdenünk. Az előző pályával ellentétben itt igyekezzünk minél hamarabb támadásba lendülni, mielőtt az ellenfelek túlságosan felfejlesztik magukat. A gép javaslatának megfelelően először a kisegítő bázisokkal foglalkozzunk, és a végén menjünk neki az északon lévő erőknek. Ezek nem is támadnak mindaddig, amíg a közelükbe nem megyünk.
Én a mounted trooper rush taktikát alkalmaztam a Facet és Shard bázisok lerombolására. Elsőként kb. 20 dolgozót építettem, az első 8 bantha vadászatra állt rá (a kezdő felderítőkkel igyekeztem minél több banthát összeszedni), a következő 8 carbon termelésére. A maradék építkezésre és a többi nyersanyagra szakosodott. Így olyan 25 perc elteltével már 2-es szinten lehetünk. Ezután gyorsan építsünk 6-8 mounted troopert, akik Sev’Rance vezetésével elegendőek a 2-es bázis megsemmisítéséhez. A lovasságot küldjük először az őrtornyokra majd a barakkokra, Sev’Rance pedig a felbukkanó katonákat intézze el. Így hamar kiiktathatjuk a nyugatról jövő támadásokat, és újabb nyersanyagforrásokhoz jutunk. A 3-as bázishoz hasonló csapatot küldjünk, de erősítsük meg légvédelemmel és néhány sith lovaggal. Az utolsó bázis bevétele már nehezebb dió, mivel elég sok és jól felfejlesztett ellenséges egységgel fogunk találkozni. Érdemes egy darabig egy előretolt védelmi bázisnál védekezve időt nyerni, hogy a géphez hasonlóan mi is feltuningoljuk a csapatainkat a végső támadás előtt.
Fontos: a Decimatorral kapcsolatos épületeket még véletlenül se semmisítsük meg! Ezek maguktól átállnak hozzánk, amint a közelükben lévő ellenséges épületeket leromboljuk. A pálya befejezéséhez az északon lévő Decimator laboratoryhoz kell vinnünk Sev’Rance-t, ahol a data droid csatlakozik hozzánk.

1 – Start
2 – „Shard” bázis
3 – „Facet” bázis
4 – Fő köztársasági bázis, Decimator laboratory

Confederacy 5. – Opening the wound

Célok:
Semmisítsük meg a vuki adótornyot.
Vigyük a data droidot a Decimator központ épületéhez, majd romboljuk le azt.
Kísérjük vissza a droidot és Sev’Rance-t a starthelyre.

Viszonylag hamar, kb. 30 perc alatt, gyakorlatilag a kezdéshez kapott egységekkel megoldható küldetés, ha ügyesen játszunk. A térkép közepén, egy szigeten kezdünk. A következő épületekre van szükség: command center, troop center, power core. Néhány extra munkást építsünk a CC-ben, aztán állítsunk rá mindenkit a kaja és carbon termelésre. Az induló nyersanyagokból még építsünk 5-6 anti air troopert, ugyanis ez az egyetlen hiányzó dolog a hadseregünkből, ami feltétlenül szükséges a győzelemhez a gyakori légitámadások miatt.  Állítsuk össze a partraszálló sereget: az első csapat a 3 pummel és Sev’rance, a második a gyalogság, a harmadikba pedig gyűjtsük a mecheket. Irány a 2-es pont, ahol 3 hajó vár bennünket. Szálljunk be a három csapattal, és az 5-ös ponton szálljunk partra. Akadálytalanul juthatunk el a vuki adótoronyig, ahol a pummelekkel az ott lévő védelmi ágyúkra fittyet hányva probléma nélkül elpusztíthatjuk. Sev’rance foglalkozzon a felbukkanó katonákkal és az egyetlen védő mechhel. A másik két csapat ne menjen a torony közelébe – őket azért hoztuk, hogy kivédjék a jobbról érkező légi és szárazföldi támadásokat. Miután az adótorony megsemmisült, menjünk vissza a hajókhoz, folyamatosan fedezve a mechekkel és trooperekkel a visszavonulást. Ezután a bázist útba ejtve (ahol felvesszük a data droidot, a mounted troopereket és néhány munkást a sérült mechek javításához) irány a 6-os partraszállási pont. A védelmi ágyú lerombolása után nyílegyenesen haladjunk a 4-es pont felé. Útközben gyakran találkozunk 5-6 fős járőrcsapatokkal. Az esetleges sérüléseket (elsősorban a gránátosok veszélyesek) a magunkkal hozott munkásokkal folyamatosan javítsuk. A Decimator központokat (kettő van!) gyengén védik. A pummelekkel és mounted trooperekkel egyből essünk neki az épületeknek, ugyanis amint data droidunk a közelükbe ér és megszerzi a kódokat, parancsot kapunk a megsemmisítésükre. Ekkorra már a vukik is észhez térnek, és nagyobb csapatok jönnek fentről. A data droidot azonnal küldjük vissza Sev’rance kíséretében a hajókhoz. Mire visszaérünk velük a starthelyre, addigra a két épület – seregünk nagy részével együtt – valószínűleg már megsemmisült, így a győzelem a miénk.
Megjegyzés: a harcok közben néhány repülő megtámadhatja központi épületünket is, ezért tartalékoljunk néhány rakétás gyalogost a bázis védelmére.

1 – Start
2 – Transport hajók
3 – Adótorony
4 – Decimator központ
5, 6 – Javasolt partraszállási helyek

Confederacy 6. – Into the Grid

Célok:
Semmisítsük meg a pajzsenergia-ellátó épületet a 426. aszteroidán.
Legalább 1 szállítóhajó meneküljön meg.

Első célunk a térkép közepén lévő nyersanyagraktár legyen. Odafelé elég sok légvédelmi toronnyal találkozhatunk. Sev’Rance hajója a kulcs: ugyan transporternek van elnevezve, de valójában egy remek vadászgép, ami ráadásul automatikusan gyógyul is. Tehát vele derítsük fel a légvédelmi tornyokat, majd a 4 air cruiserrel biztonságos távolságból semmisítsük meg őket. A vadászainkat tartsuk hátul a szállítók védelmére, Sev’Rance egyedül is el tud bánni a támadó ellenséges hajókkal. Miután elértük a supply depotokat, semmisítsük meg őket – így minden más körülöttük lévő épület a mi oldalunkra áll. Menjünk Sev’Rance-szal és a cirkálókkal az új bázisunk északi oldalára, hogy meleg fogadtatásban részesítsük a támadó földi seregeket. A vadászok kissé hátrébb álljanak, leszedegetve az első vonalon átjutó csapatokat. Figyeljünk arra, hogy cirkálóink hova lőnek – ugyanis saját földi egységeinket, valamint a nyersanyagforrásokat is megsemmisíthetik. Ezután létesítsünk bázist, és nyomuljunk az energiaellátó felé. Néhány nagy hatótávolságú ágyú és mech segítségével probléma nélkül eljuthatunk oda. A központi épület megközelítésekor számítsunk a köztársasági (vörös) csapatok nagyobb méretű ellentámadására – ettől eltekintve könnyű dolgunk van. Miután az épületet leromboltuk, mehetünk az utolsó pályára.

1 – Start
2 – Energiaellátó
3 – Supply depot

Conferacy 7. – Sarapin’s fury

Célok:
Romboljuk le a Corvast hegyi erődöt.
Szerezzük meg épségben az energy collection repository-kat.

Szárazföldi erőink csak egyetlen úton juthatnak célba – mind a 4 ellenséges bázison keresztül, a szigeteket összekötő hidakon át. Ez a nyilvánvaló nehezítés mellett előnnyel is jár, mert az ellenséges csapatok szintén csak egy irányból támadhatnak. Mivel a pálya teli van légvédelmi tornyokkal, a légierővel nem nagyon érdemes próbálkozni. Az induláshoz kapott két Decimator tank remek fegyver – sok HP és pajzs, 2 lövésből kiszedik a legerősebb mechet, és az épületeket is hamar lerombolják. 4 köztársasági bázis állja utunkat a Corvast erődig. Ezek az ellenfelek nagyjából azonos erővel indulnak velünk, annyi előnyük van, hogy védelmi tornyaik is vannak, illetve a 4-es számú (zöld) csapat még néhány nehéz mechet és egyéb egységeket is kapott, hogy ellen tudjon állni egy esetleges korai rohamnak. Ez persze nem akadályozhat meg bennünket, hogy a játék elején egyből lerohanjuk az ellenfelet.
Tehát, kezdjük építeni a bázist, de Sev’Rance a 2 Decimatorral és a fejvadásszal induljon el a zöld bázis felé. Parkoljunk le pár képernyőnyire a bázistól, majd Sev’Rance-szal rohanjunk be és mutassuk meg magunkat. Amint látjuk, hogy az őrjárat megindult felénk, pucoljunk visszafelé a Decimatorok mögé. Elsőként a fejvadászok érkeznek meg, majd nem sokkal később a mechek is. Ha elég messzire mentünk, akkor le tudjuk győzni a támadókat anélkül, hogy bárkit is elveszítenénk.  A zöld bázis ezután már védtelen, mivel még csak farmjai és dolgozói vannak. A bázis lerombolásakor érdemes néhány droidot is átállítani a mi oldalunkra. Ezután készüljünk fel, mert északról (az első híd felöl) egy kisebb vörös támadócsapat érkezik, akiket a Decimatorok simán elintéznek. Innentől kezdve gyakorlatilag menetből le tudjuk rombolni a többi köztársasági bázist is. Miközben araszolunk előre, folyamatosan építsük és fejlesszük a bázisunkat is, és néhány sith lovaggal valamint gyalogság elleni strike mechel erősítsük meg a támadó csapatot. Én innentől kezdve csak 6-8 fős gyalogos támadó csapatokkal találkoztam, akiket könnyedén sikerült elintézni. Az egyetlen problémát a csapatokat vezető jedik jelentették, ezekre figyeljünk, nehogy beszivárogjanak a hátországunkba. Amint lehet, építsünk egy erődöt, ahol 3-4 fejvadászt kiképezve ez a probléma is megoldódik.
A gép még repülőket sem használt, és meg sem próbált szárazföldi csapatokat ledobni a bázisom közelébe – folyamatosan szemből támadott, minimális erőkkel. Lehet, hogy ennek a korai támadás volt az oka.
A 7-es ponton lévő bázis utáni hídnál vár az utolsó erőpróba – a Corvast erődöt védő csapatok azonnal támadnak, amint a híd közelébe érkeztünk. Ha ezt a támadást hárítjuk, csak elszórt védekezéssel találkozunk. Semmisítsük meg a 2-es ponton található Citadelt, és vége. Megcsináltuk!
 
1 – Start
2 – Mt. Corvast Citadel
3 – Jedi Holocron
4, 5, 6, 7 – köztársasági bázisok

Republic 1. – The war erupts

Célok:
Semmisítsük meg a délre és keletre lévő „BattleShip Core” űrhajókat.
Vigyázzunk az 5 fő jedi mesterre.

A nagy kavarodásban igyekezzünk a csatahajókhoz, szükség esetén útba ejtve a 2, 4 és 5 pontokat némi erősítésért. Ha sikerül mindkét űrhajót megsemmisíteni, rohanjunk a 6-os pontra a jedikkel. Mikor odaértünk, egy automatikus jelenet után a küldetésnek vége.

1 – Start
2 – 3 grenade trooper
3 – Battleship Core
4 – 4 pummel
5 – medical droid
6 – Count Dooku

Republic 2. – Power Play

Célok:
Szerezzük meg a drill platform collector épületeket.
Vigyük a két jedit (Naath Reath és Echuu Shen-Jon) a Corvast Citadelhez.

Hosszú, bár egyszerű küldetés. A pálya megint egyirányú, a Citadelhez az út keresztülvezet az összes ellenséges bázison. A két induló jedivel gond nélkül menetből elintézhetjük a narancs és zöld ellenfelet, csak figyeljünk a tanítvány életerejére. Útközben találunk majd építő robotokat (a drill platform collectoroknál, az összes ilyen épületet fel kell keresni), de harc közben is zsákmányolhatunk párat a jedik erejével. Kezdjünk neki a saját bázisunk kiépítésének. A szürke bázis esetében kerüljük el a kapunál lévő erődöt, jobbra a falat áttörve menjünk a hátországba, és romboljuk le az ellenfél gazdaságát. Elvben néhány jedivel simán megoldható a pálya, kivéve az utolsó bázist, ahol a hidat megközelítve nagy halom ellenséges egység zúdul ránk. Pajzsgenerátorral és egy kisebb hadsereggel fogadjuk őket! A bázis felszámolása ezután már gyerekjáték, mivel csak légvédelmi tornyok és néhány erőd van bent, pár pummel és a jedik ezeket elintézik. Végezetül vigyük Naath Reath-t és Echuu Shen-Jont a Citadelhez.

1 – Start
2 – Mt Corvast Citadel
3 – Jedi Holocron

Republic 3. – Never trust a hutt

Célok:
Keressük meg Jabbát.
Irtsuk ki a tuskeneket.
Semmisítsük meg a konföderációs command centert.
Pusztítsuk el Boorka bázisát.

A gép által javasolt sorrendben érdemes végigvinni a küldetést. Beszéljünk Jabbával, aki megbíz a tusken kolónia megsemmisítésével. A tuskenek elég jó harcosok, így a teljes erőnkkel menjünk a legyőzésükre (néhányat érdemes átállítani a saját oldalunkra is). A tusken bázis lerombolásakor kapunk némi nyersanyagot és power droidot, hogy megkezdhessük a bázisunk felépítését. Nem kell sietni, mivel ellenfeleink teljesen felépített bázisokkal rendelkeznek. Ha nem piszkáljuk őket, akkor csak kisebb portyázó csapatokat küldenek ránk, amiket könnyűszerrel legyőzhetünk. Ezen a pályán a jedi lovagoknak nem túl sok hasznát vesszük, mivel Boorka emberei remek fejvadászok. Építsünk néhány air cruisert, azok Boorka bázisát könnyen elintézik. Ez ugyan nem kötelező feladat, viszont Jabba jutalmul nagy adag nyersanyagot ad ajándékba. A térkép szélén lévő Skyhoppert szerezzük meg – hihetetlenül erős a páncélzata, és a legerősebb légvédelmi toronynak is sokáig ellenáll. Csalinak használva 8-10 air cruiserrel és légvédelemmel kombinálva (mivel a föderációsok sokszor fognak vadászokkal támadni légierőnkre) könnyedén felmehetünk az 5-ös pontra, ahol a command centert megsemmisítve győzhetünk is.

1 – Start
2 – Jabba
3 – Tusken kolónia
4 – Boorka tábora
5 – Föderációs command center
6 – R2D2 és C3PO
7 – Skyhopper

Republic 4. – Laying the foundation

Célok:
Keressük meg és likvidáljuk Plure Barront.
Semmisítsük meg a fő bányász épüleket (mining facility).

A pálya nehézsége két dologból adódik: az első, hogy a kaja mennyisége korlátozott, mivel a farmok nem működnek, és a space porton keresztül sem lehet vásárolni. Az egyetlen lehetőség a kaja megszerzésére az élővilág levadászása és a pályán elszórva található food stockpile-ok kitermelése.
A másik gond, hogy körülbelül 15 perc áll rendelkezésre, míg az ellenfél megindítja az első, gyalogosokból és mounted trooperekből álló támadását (ha túl közel megyünk a bázishoz, akkor még hamarabb támad).
Én úgy oldottam meg a pályát, hogy az induló munkásokkal azonnal beálltam a széntermelésre és vadászatra, a csapat többi részével az ellenfél bázisának kijáratához közel (4-es pont) építettem föl a command centert, (odafelé menet közben Echuu segítségével átállítottam néhány munkást a saját oldalamra). Az épületet körbevettem védelmi tornyokkal (ezekbe pakoltam az induló gyalogosokat) és az elmaradhatatlan pajzsgenerátorral. Így a gép a bázis elfoglalásával volt elfoglalva, amíg a térkép többi részén Naath Reath segítségével megtisztítottam a terepet, és nyugodtan termelhettem ki a nyersanyagot (őt ne hozzuk előre, könnyen meghalhat). Az első támadó hullám kivédése után az ellenfél folyamatosan, de gyenge erőkkel támad, néha a 3-as pont felől ágyúk, tankok és repülők is érkeznek. Echuu közben – akár magányosan is – módszeresen pusztítgathatja az ellenfél bázison kívüli gazdaságát, és szorgalmasan gyűjtögetheti a munkásokat (akiket lehet hátra küldeni). Ezután már csak néhány pummelre van szükség, amelyekkel a bázis lerombolása gyerekjáték. Útközben biztosan beleakadunk majd Plue Barronba, aki gyenge harcos.

1 – Start
2 – Mining facility
3 – Ellenséges nehézipar
4 – Védelmi bázis javasolt helye

Republic 5. – Temptation’s folly

Célok:
Semmisítsük meg a Decimátorkészítő üzemeket (decimator production yard).

Ezen a pályán az induló egységeinkkel kell gazdálkodnunk, illetve némi erősítést kaphatunk, ha megsemmisítjük a légvédelmi ütegeket. Hozzánk hasonlóan a gép sem épít további egységeket, így a küldetés végrehajtása során nem kell sietnünk. A vukikat szedjük fel, 2 orvosi droid is van a csapatukban. Elsősorban a gyalogságot használjuk a harcra, mivel őket tudjuk gyógyítani is. A pálya gyakorlatilag egyirányú, különösebb taktikázásra nincs szükség. Az ágyúk használatával egyébként áttörhetünk az erdőn is, bár a hidak mindenképpen behatárolják mozgásunkat. Egy Decimatorral is fogunk találkozni, de akár Echuu egyedül is képes legyőzni, mivel közelharcban ez a tank használhatatlan. A küldetés befejezéséhez vigyük a jediket a bázis végére, ahol egy rövid akció után Sev’Rance megszökik előlünk.

1 – Start
2 – Decimator production yards
3 – Amidala és Anakin
4 – Vuki csapatok (erősítés)
5 – Sev’Rance Tann

Republic 6. – The resolution on Krant

Célok:
Mentsük meg Naath Reath-ot.

Egyből induljunk a 2-es pontra, majd onnan a 3-asra. Amikor az itt kapott power droidokat visszavisszük a vuki bázisra, elkezdhetjük az építkezést és bázisfejlesztést. Szinte azonnal támadást kapunk a 4-es és 5-ös bázisok felől. Így célszerű a kiinduló csapatokat kétfelé osztva védekezni (északon és nyugaton). Az elite geonosian warriorok nagyon erősek, a légvédelemmel először őket szedjük le, amíg Echuu a csalétek szerepét játssza. Az első támadásokat kivédve Echuu egymaga mehet a 4-es bázis meghódítására. Útközben a támadásra küldött egységeket semmisítsük meg vele (különösen az ágyúkat és pummeleket, nehogy közel érjenek a mi épületeinkhez). Az ott lévő védelmi épületekkel ne foglalkozzunk (ezeket most még sokáig tartana megsemmisíteni), menjünk egészen a nyersanyag-kitermelő helyig. Az ott lévő munkásokból amennyit lehet, állítsunk át, a többit öljük le. Egy ágyútornyot a nyersanyagokhoz építve hamar elpusztíthatjuk a gép összes dolgozóját, így ez a bázis hamar kiesik a játékból (az épületekkel ráérünk foglalkozni).
Ezután irány az 5-ös bázis. Ott elsősorban repülőkkel és szárnyasokkal találkozunk – elég sokat épített a gép. Ezeket elcsalogatva a bázisunkhoz az eddigre elkészült légvédelmi tornyokkal elintézhetjük. Én ezután 4 jedi mesterrel felgöngyölítettem az egész bázist – a jedik, amikor csak lehetett, átállították a támadásukra érkező mecheket és az ellenséges épületeket.
Ezután mehetünk a 6-os pont felé. Az ottani – eddig passzívan viselkedő – bázist megközelítve, rengeteg gyalogos és mech érkezik. 6-7 air cruiser könnyen és látványosan elintézi a támadó csapatokat. Miután ezt a támadást elhárítottuk, több ellenséges csapat már nem lesz. Csak Echuut vigyük a 6-os ponthoz, ott megküzd Sev’Rance-szal, és a történet véget is ér.

1 – Start
2 – Elhagyott vuki tábor
3 – Droid storage facility
4, 5 – Konföderációs bázisok
6 – Sev’Rance Tann és Naath Reath
7 – Palpatine és Anakin + Sith Temple

Republic 7. – The taking of Coruscant (Bonus Mission)

Célok:
Foglaljuk el a császár palotáját.

Ez a küldetés időben jóval később, Palpatine halála után játszódik, és az eddigi történethez sincs sok köze. Sem mi, sem a gép nem építkezik. Aki eddig eljutott, annak nem nehéz ezt a pályát végigvinni – használjuk Luke-ot és a Millenium Falcont csaliként, apránként megsemmisítve a birodalmi védőket. A császári palotát védő őrök legyőzésével ez a küldetés be is fejeződik. Nem kell az összes birodalmi egységet megsemmisíteni, csak azokat, amelyek a palotába vezető úton az utunkba kerülnek.

1 – Start
2 – Palota