Jacob Stilinsky, a CD Projekt bennfentese szerint a The Witcher konzolos verziója, ha elkészül a sárba tiporja majd PC-s elõdjét.

Jacob Stilinsky, a CDProjekt egyik designere egy a napokban készült interjú alkalmával nyilatkozta a The Witcher Xbox360-as és PS3-as verziója kapcsán, hogy fényévekkel jobb programot dobnak össze.

Egyrészt teljesen új harcrendszert kap majd a játék, ami még újítóbb lesz, de lássuk be, a PC-s sem volt egy szokványos dolog, szóval ezt kíváncsian várjuk, másrészt a teljes irányítást átszabják a konzolok kontrollereire, ami állításuk szerint sokkalta kezelhetõbb lesz majd a korábbi verziónál, s ráadásul még a SIXAXIS támogatást is belegyömöszölik valahogy. Mindezekbõl látszik, hogy teljesen újraírják majd a játék motorját, s Stilinsky szerint ez a grafikán is meghagyja majd a nyomait, tehát nagyobb poligonszám, és részletesebb textúrák várhatók. Mindezt persze a konzoloknál megszokott stabil fps mellett…