Amikor megláttam a játék dobozának hátoldalán levő screenshot-okat, egyből arra gondoltam, hogy ez jó grafikájú, de egészen biztosan iszonyatosan lassú játék. A kellemes csalódás viszont nem maradt el. Azt hiszem nem nagyképűség, ha azt állítom: ez a legszuperebb helikopter-“szimulátor” amivel valaha is játszottam konzolgépen. Ehhez a játékhoz csak a PC-s Comanche-ot lehetne hasonlítani, de az egy kicsit más (gép)kategória. 

Hihetetlen, de ebből a műanyag dobozból is ki lehet csiholni egy ilyen szintű játékot. 
Ez nagy szó, még akkor is, ha CD-s háttértárral támogatjuk a rendszert. Kár is pazarolni ezt a kevés helyet az értékes szöveg elől, lássuk a programot.
A játékban az amerikai hadsereg kötelékében egy AH-73M Thunderhawk típusú helikopter vezetése a feladatunk.
Cél az összes küldetés sikeres végrehajtása. A küldetések közül a fő térképen választhatunk. 
Minden esetben a hely neve alatt egy rövid szöveg jellemzi a küldetés lényegét. Ha várunk egy kicsit, akkor egy digi hang elmondja a röviden a feladatot. 
Miután a földtérképen kiválasztottuk a nekünk tetsző helyet, irány a bevetés. Itt többféle harci helyzetbe kerülhetünk. Repülhetünk normál, sivatagos vagy óceáni légtérben, természetesen nappal vagy éjszaka is – ahogy a küldetés megköveteli.
Azt tudni kell, hogy minden főküldetés általában 5 kisebb küldetésre oszlik. Ezeket egymás után kell megoldani.
Irány az eligazítás. Villany leó. Itt megtudhatjuk parancsnokunktól, hogy melyek az elsődleges célpontok. Miután ezek helyét memorizáltuk, irány a terep!
Rövid töltögetés után feltűnik a kinti táj képe – egy helikopter ablakán keresztül nézve. (Na, gondoltam, szép-szép, de majd meglátjuk hogyan mozog. És megmozdult! Az tény, hogy nem egy színkavalkád, ami a képernyőn látható, és enyhén pixeles a táj, – de ez a mozgatás! A CD ugyan töltést jelzett, de aztán hamar rájöttem, hogy a zenét “tölti” a gép. Ha ezt mind a SEGA 68000-ese számolja ki, akkor csak egyet tudok mondani. Le a kalappal a MEGADRIVE és a programozók előtt.) 
A következő dolgokat vélhetjük felfedezni a képernyőn. (Az egyhetes port. Ja, hogy azt már letörölted?)
A kép felső részén az iránytű, bal oldalon pedig a magasságmérő kapott helyet. 
Alul a heli egyszerűsített műszerfala található. Ezen a következő dolgok vannak. Balról jobbra először az aktuális fegyverzetünk + muníciónk (alapállapotban “B”-vel váltható), majd a radar látható. Utána a terep felülnézeti képét láthatjuk (gondolom műholdas kép akar lenni), majd jobb oldalon a sérüléseinket mutató indikátor.
A helikopter automata irányzója minden lehetséges célpontot befog, és jelzi azok minőségét is. A “Friendly” felirat kék színű és természetesen a saját egységeinket jelzi. Az ellenséges objektumot befogva piros felirat jelenik meg a célkereszt alatt. Ez kétféle lehet. 
Ha sima “Locked” feliratot látunk, az lelőhető, de nem feltétlenül szükséges.
A “Primary” felirat azt jelzi, hogy a befogott objektum megsemmisítése elsődleges a küldetés sikeres teljesítése érdekében. Ha minden “Primary” célpontot megsemmisítettünk, akkor a rádión jövő üzenet közli, hogy a feladat teljesítve, leléphetünk. A lelépés alatt a térképen szaggatott vonallal jelzett terület elhagyását értem. 
Vigyázzunk, nehogy idő előtt véletlenül elhagyjuk a bevetési zónát, mert akkor a program ezt a küldetés végének értelmezi. 
Ha nem sikerül minden “Primary” célpontot szétlőnünk, akkor sikertelen volt a bevetés. Ilyenkor nincs semmi baj, csak ne sokszor csináljuk, mert egyébként átraknak “teherautó-pilótának” (GAME OVER).
Az irányítás hamar megszokható. A “C” gombot nyomvatartva tudunk emelkedni-süllyedni álló helyzetben, a többi pedig magától értetődő.
A játszhatósággal sincs gond, hiszen egy abszolút kezdő is hamar sikereket érhet el (csillagok, plecsnik, stb.).
Jaj istenem itt a lap alja, pedig még mennyi mindent szerettem volna írni. Nos, ha a véleményem számít valamit nálatok, akkor higgyétek el, ez egy SZUPER progi..