Nos, igaz, hogy kicsit talán szárazra sikerült a végigjátszás, de ennél a játéknál hosszas vacillálás után, figyelembe véve a helyfoglalást és az áttekinthetőséget, ez tűnt a legszerencsésebbnek. Vágjunk is bele!

A raktár
• Fordulj jobbra
• Ellenőrizd a zárat (horgászzsinór)
• Használd a horgászzsinórt a lépcsőn
• Menj fel az ajtóhoz
• Kattints az eszméletlen rosszfiúra, hogy megszerezd a körömreszelőt
• Menj a raktár túloldalára
• Vizsgáld meg a téglákat
• Használd a körömreszelőt a középső téglán

A raktár felső szobái
• Lépj be a “kamrás szobába”
• Nézd meg a kutat
• Nézd meg a polcokat
• Kattints a kapcsolóra
• Kattints a polcokra a raktár szobáinak térképéért
• Lépj be a dokumentum-szállító szobájába
• Találsz egy biztosítékdobozt a távolabbi ajtónál, vizsgáld meg
• Távolíts el egy biztosítékot és helyezd a “Wall Panel” nyílásba
• Menj vissza a “kamrás szobába”
• Vizsgáld meg a falitáblát a bal oldali falon
• Jegyezd meg a felfelé és lefelé kódokat
• Menj vissza a biztosítékdobozhoz
• Vegyél ki egy biztosítékot és tedd a “Document Transporter” nyílásba
• Vizsgáld meg a dokumentum-szállítót és a gombokat
• Hozd fel a liftet és vedd el a pumpa használati utasítását
• Vizsgáld meg megint a biztosítékdobozt
• Vegyél ki egy biztosítékot és tedd a “Pump” nyílásba
• Lépj be a pumpás szobába
• Fordítsd jobbra a jobb oldali kereket, amíg a számláló el nem éri az 576-ot
• Fordítsd a bal oldali kereket balra, amíg a nyomásmérő 2-t nem mutat
• Kattints az On/Off gombra
• Menj a kamrás szobába (kút)
• Kattints a kútra a kilépéshez

A szobád
• Kattints gyorsan a halogénlámpára
• Kattints a labdára, hogy megrúgd
• Kattints Eraser pisztolyára
• Vedd fel a filmet

A telep
• Kattints a hölgyek szobájának ajtajára
• Kapcsold be a kapcsolót
• Vedd fel a deszkát
• Kattints a búvóhelyre
• Hagyd el a búvóhelyet, amikor a rosszfiú belép a hölgyek szobájába
• Használd a deszkát az ajtón
• Kattints a kapcsolóra a bal oldali falon (ki)
• Húzd meg a kábeleket a mennyezetről úgy, hogy kétszer rájuk kattintasz
• Vedd fel a dobozt
• Használd a dobozt a padlón
• Kattints ismét a kapcsolóra (be)

Buena Vista Hotel
• Beszélj a recepcióssal
• Használd a rendőrségi azonosító kártyát a bal oldali ügyfélen
• Használd a rendőrségi azonosító kártyát a jobb oldali ügyfélen
• Menj fel az emeletre és vizsgáld meg a két szobát
• Vedd fel a fülbevalót
• Próbálj meg bejutni a 227-es szobába
• Add a fülbevalót a takarítónőnek
• Nyisd ki a 227-es szobát és lépj be
• Vizsgáld meg a 227-es szobát
• Menj a földszintre és beszélj a recepcióssal
• Beszélj a folyosón levő személlyel
• Amíg a lány elvonja a recepciós figyelmét, használd a gyufát a szemetesen
• Vizsgáld meg a nyilvántartást
• Használd a leltárban szereplő fényképet a gyufásdobozon, hogy megszerezd a Zanzibar Club telefonszámát
• Használd a telefont és hívd fel a Zanzibar Clubot
• Használd a telefont és hívd fel a recepcióst
• Beszélj a recepcióssal, hogy megszerezd a 225-ös szoba kulcsát
• Menj az emeletre és lépj be a 225-ös szobába
• Vizsgálj meg mindent a szobában
• Használd a telefont, hívd fel a 227-es szobát és a szobapincért
• Amikor megérkezik a szobapincér a 227-es szobához, kattints Addára

Biliárdterem
• Kattints a bejáratra
• Használd a rendőrségi azonosítót Sergión
• Add Sergiónak az órát

Marco irodája
• Használd a krétát a kulcstáblán
• Amikor a hölgy elindul a kulcstábla felé, és amikor Max “Go on Adda!” (Gyerünk, Adda!) mondata véget ér, kattints előre. Adda észreveszi a kódot (többszöri nekifutásra sikerül)
• Lépj be az épületbe
• Vedd fel a műanyag poharat
• Használd a műanyag poharat az őr jobb kezén
• Kattints a billentyűzetre
• Lépj be a liftbe
• Az emeleten ellenőrizd a konyhaszekrényt
• Kattints a lyukkártyára az iroda kulcsáért
• Kattints a padlón a konfettire, hogy feltakarítsd
• Nyisd ki Marco irodáját a kulccsal
• Zárd be belülről az irodát
• Kattints a bal oldali falon a villanykapcsolóra
• Vizsgáld meg mindhárom dokumentumot a hirdetőtáblán
• Vizsgáld meg kétszer a ceruzatartót
• Vizsgáld meg a széfet
• Használd a drótot és az elektromos naptárt a széfen
• Kapcsold be a naptárt
• A kód és a jelszó: 227 illetve Adda
• Kapcsold le a villanykapcsolót
• Kattints a szekrényajtóra és nyisd ki
• Lépj be a szekrénybe
• Használd a mágnest, hogy bezárd az ajtót
• Miután az őr ellenőrizte a szobákat és elment, hagyd el a szobát
• Kattints a konyhaszekrényre, hogy elrejtőzz

Adda és a szállítókocsi
• Kattints a takaróra a kocsiban
• Használd a csipeszt a dokumentumokon, hogy megszerezd őket
• Olvasd el a dokumentumokat
• Vizsgáld meg kétszer a kabátot
• Vizsgáld meg a képeslapot a kocsi bal oldalán
• Használd a telefont a kocsiban és hívd fel a szállító barátnőjét
• Menj az épület másik oldalára (parkoló autó)
• Használd a telefont és hívd fel a raktár főnökét
• Használd a másik telefont és hívd fel a szállítót
• Használd az egyik kagylót a másikon, hogy megzavard őket
• Hagyd el az épületet

Max a szállodában
• Fordulj jobbra
• Kattints a dzsipre, hogy alágurulj
• Használd a kapszulát a cukortartó tálon
• Használd a tintát a dokumentumon a leltárban
• Vizsgáld meg a minibárt
• Vedd el a whiskysüveget
• Használd a rendőrségi azonosítót az üveg címkéjén
• Amikor a nyomozó kivezet, használd a tintát a takarón
• Használd a bőröndöt

Adda az újság szerkesztőségében
• Vizsgáld meg a postaterületet
• Vedd fel a ragasztót és a postát
• Vizsgáld meg a kávézót
• Forralj vizet
• Használd a postát a gőzön
• Használd Max üzenetét a postán
• Használd a ragasztót a borítékon
• Lépj be Freddy irodájába
• Használd a postát Freddyn
• Kattints az újságkivágásokra
• Beszélj Freddyvel
• Hagyd el az irodát
• Vizsgáld meg a kávézót és főzz kávét
• Használd a csészéket a tálcán
• Használd a tálcát a nyomozó esőkabátján
• Vedd fel az esőkabátot

Max a temetőben
• Használd a whiskyt a limuzin sofőrjén
• Menj a szertartáshoz
• Nézd meg az embereket
• Vizsgáld meg dr. Dramisht és a kesztyűjét
• Hagyd el a temetőt
• Vizsgáld meg a középső kocsit
• Nézz be az ablakon
• Vizsgáld meg a kesztyűt
• Használd a csomagtartó ajtaját, hogy kinyisd
• Vedd el a partitúrát és a szívgyógyszert
• Használd a gyógyszert a whiskyn
• Használd a kulcskarikát a kerék szelepén
• Add a gyógyszeres whiskyt a limuzin sofőrjének

Adda a laborban
• Vedd el a botot
• Használd a karamelleket a boton
• Használd a botot a postaládán, hogy kivedd az aznapi postát
• Vizsgáld meg a postát
• Menj a kertbe
• Kattints a látcsőre
• Használd a látcsövet és keresd meg a “Glint” területet
• Ha megtaláltad a 3 fényképezőgépet, vizsgáld meg a szarkafészket
• Menj a hátsó ajtóhoz és nyisd ki a kulccsal
• Vedd el a szemüveget
• Vizsgáld meg kétszer a szemetest
• Vizsgáld meg a kártyasémát és oldd meg a rejtvényt
• Menj vissza a kertbe
• Használd a magnót a szarkafészken és vedd fel a kódot
• Menj megint a laborba
• Használd a szemüveget a kulcstáblán
• Írd be a kódot: EEFGGFED
• Kattints a laborkabátra
• Kattints a drótokra
• Használd a drótvágót a dróton
• Vedd el a mikrofilmet
• Használd a mikrofilmet a mikroszkópon

Az intézet
• Keress gyorsan menedéket (a képernyő alján)
• Használd a szemüveget a szemetesen
• Beszélj az örömlánnyal
• Nyerj háromszor a Three Card Monte-n (nem egymás után) és vedd vissza az órát
• A Zanzibar Clubba való belépéshez használd Tony kulcskarikáját a hátsó ajtón
• Használd négyszer a bal oldali záron, kétszer a középsőn, egyszer a jobb oldalin
• Vedd el a csengőt
• Fordulj jobbra és nézd meg az ablakot
• Használd a csengőt az ablakpárkányon
• Ahogy lejár az időzítő szerkezet, lépj be az ajtón
• Használd a kést Kevorkon
• Használd a mágnest a záron, hogy kinyisd az ajtót
• Vizsgáld meg az órát
• Húzd meg a felhúzót és távolítsd el
• Használd az ablakot az óra közepén
• Fordítsd meg az órát
• Kattints a középső gyűrűre
• Kattints háromszor a külső gyűrűre
• Tedd vissza a felhúzót
• Használd az aktivált órát az ajtó zárján

Titkos laborterület
• Lépj ki a jelenlegi képből
• Kattints a fiókokra, hogy megszerezd a lézert és a távirányítót
• Vizsgáld meg a fiók mögötti részt, hogy megszerezd a rovarirtót
• Vizsgáld meg a távirányítót és válaszd ki a szobát: A2 és fordítsd arra
• Használd a távirányítót a kagylón
• Amikor bejön a rosszfiú,…
• Öld meg Erasert a lézerrel
• Öld meg Kevorkot a rovarirtóval
• Nézd meg Kevork holttestét és vedd el a kulcskarikát
• Vizsgáld meg az irányítószerkezetet
• Nyomd meg az indítógombot
• Engedd ki balról a negyedik patront
• Helyezd be a patront
• Állítsd át a 2., a 3. és a 6. kapcsolót
• Írd be a 151-es kódot, majd helyezd be Paul kulcskarikáját
• Írd be az 1004-es kódot, majd helyezd be Tony kulcskarikáját
• Írd be a 10-es kódot, majd helyezd be Kevork kulcskarikáját