Durvul a világ. Az emberek esztelen önpusztító viselkedése nem újdonság, de az állatok hasonló viselkedésmódja kicsit meglepő a magamfajta énfajtámnak. Azonban az is igaz, hogy az állatok nem maguktól vadultak be ennyire, hanem a Gametek kényszerítette őket digitális durvulásra. Ezt nyilvánvalóan azzal a hormonnal érték el, amitől a játékban szereplő állatok magassága is uniformizálódott (a valóságban ugyanis a patkány sokkal-sokkal kisebb a medvénél!), de ez egy fantáziavilágban nem túl feltűnő. Az állatfajválaszték nem igazán teljes, pedig mennyire jól lehetne küzdeni egy meztelen csigával vagy egy sikamlósan csuszamlós ponttyal! A játékra rábírható (nem úgy) állatok a következők:

Kung-Fu Bunny egy nyúl, török öltözékben. A lemenő nap kirajzolta sziluetten felismerhető a Vigyázkodó Ászka iskola jellegzetes állása.
Foxy Roxy neme nő(stény), faja pedig róka, a kinézete pedig farkas szemmel nézve igen csak kívánatos lehet. Jól látszanak az emlősállatra oly jellemző jegyek, amiken csak úgy feszül a rókabőr…
Kendo Koyote farkas egy piros övvel a derekán, ami a tüzet jelképezi és figyelmezteti a kisebbeket arra, hogy a harcos tudása már oly szintet ért el, hogy nagyon. Magunk között szólva a sziluetten kissé nevetséges az a felemás lábú rúgás, de hát semmi sem lehet tökéletes.
Leon the Lion kedvenc szabadidőnadrágjában feszít és oroszlán egy személyben.
Rhei Rat egy Thai-boxos patkány, aki kissé múmia-jellegűen néz ki. Jövőbeli változata a Thai Fighter.
Ivan the Bear orosz medve. Olyan mint egy tank, nem könnyű a dolga annak, ki ellene indul.
Tai Cheetah meditációs pózban ül és várja a harc kezdetét (vagy csak nem tudja magát kicsomagolni).
Pantha valószínűleg párduc, de arcát nem lehet jól látni az esőköpeny alatt. Stílusa a Chin Na, mely az apró nyúlszerűek művészetéből, a Chin Chil La-ból származik.
Kiválasztásukat segítheti a jobb oldalon futó szöveg, mely tartalmazza állatunk minden fontos paraméterét, alul pedig tippeket olvashatunk a vele (nem ellene) való küzdelemre vonatkozólag.
Ezek volnának a minket harc közben megszemélyesítő állatok, mindenki kiválaszthatja a személyiségének legmegfelelőbb karaktert, és start! Előtte azonban beállíthatunk egy csomó mindent az Optionsban, legfőképpen a nehézségi szintet. A gépet lealacsonyíthatjuk egy fehér öves brutalka szintjére, vagy akár felemelhetjük fekete öv 6. danjáig is. A legprofibbaknak azonban a Grand Master beállítást tudom javasolni!
A küzdelmek helyszínei változatosak, mindenféle terep képviseltetve van: tengerpart, vízesés, majom-buddha (buddha-majom) bálvány, hegytető (itt bizony le is lehet esni a tatamiról!), a templom különböző részei, barlang és végül a hajó fedélzete. Az utolsó két pályán jelenik meg két igen erős ellenfél, egy krokodil Karate Croc néven és a főellenfél: Dali Llama. Dali Llama a közeli nyugdíjasotthonból szökhetett ki egy kis zugverekedésre, de kora ellenére meglehetősen jól csinálja, nem könnyű vele elbánni. Verjük gyorsan laposra és miénk a végső győzelem!
Hogy én mit gondolok a dühödt állatvégtagokról? ECS chipseten nem volt túl rossz, sajna a mozgás nem a legtökéletesebb (számomra). A mozdulatoknak három erősségi szintje van (tűzgomb nyomvatartással kontrollálhatjuk), így taktikázhatunk is valamelyest. Természetesen a specmúvok sem hiányozhatnak, ezeket a gép tanítgatja is a nyert meccsek után (figyeld a jostickot a képernyőn). A hátterekre sincs sok panaszom, illenek a játék általános színvonalához. Az egyedüli kuriózumot az állatok jelentik, hiszen mindig öröm jól megütni egy ficergő patkányt vagy egy nyúllal agyonverni az oroszlánt (úgy értem a nyúl veri agyon). Remélem, hogy az Amiga feléledésével párhuzamosan megjelennek majd jobb és szebb verekedős programok is, de addig az időt agyonütni megteszi ez is.
M.D.Jon