A büfé pultja mellett állt a különös, nem oda illő alak. Már órák óta lesben állt és figyelte a harcosok minden mozzanatát. Végül csak négy alakon időzött tekintete. Fei Long szikár termete villámgyors ütéseket szórt, Cammy coffjai a hátát verdesték minden izomrándulásnál. Dee Jay lába az ütések, csont roppanások hangján átszűrődő zenének ritmusára járt. Thunder Hawk pedig olyan magas volt, hogy szinte térdre ereszkedett a gép mögött. Mindannyiuk arcán egyszerre játszottak a koncentrálás következtében megránduló arcizmok és a monitorok vibráló képe. Kezük fürgén járt a gépek punch és kick feliratú gombjain. A játékterem bajnokai. A Capcom új alkalmazottja megigazította nyakkendőjét és kissé izgatottan indult a harcosok felé, hogy megnyerje őket a Street Fighter II folytatásának elkészítéséhez…

London, az őszi ECTS, két évvel később.
A US Gold standján vigyorogva állt, immár teljes nyugalommal megáldott barátunk, kezében a Super Street Fighter II Amigás dobozával, majd természetes hangon közölte:
– Az új kihívók megérkeztek!
Aki kedvelte az SF2-t, neki elég tudni, hogy több karakterrel, több speciális mozdulattal, jobb játékmenettel találkozhat a kissé feldobott (régi) új játékban. 
A többiek még várjanak a boot-tal, a cikk végéig. A világ 16 utcai harcosa készül a legújabb megmérettetésre. Mindegyikük más céllal vág neki a négy földrésznek, hogy egymással találkozva eldöntsék, ki lesz a világ utcai harcosainak bajnoka. Mindannyian máshonnan indultak az életben, más hatások csiszolták harcművészetüket, mindannyian ismernek néhány rettegett fogást, melyet a szedett vedett nézősereg névről is jól ismer. Szövevényes szálak fűzik őket egymáshoz kalandos múltjukból, melynek javára csak a bajnoki cím elérésekor derül fény.
A fordulókat a megszokott módokon játszhatjuk. Az Options menüben a nehézségi szint és az irányító eszköz beállításán kívül egy SUPER módot is beállíthatunk. Ilyenkor mind a 16 játékossal szembesülünk. A SUPER módot kikapcsolva, az eredeti arcade játékkal megegyezően 12 ellenféllel kell megküzdeni és vannak bónusz feladatok. A néhány győztes küzdelem után sorra kerülő feladatokat időre kell elvégezni, némi többletpontért. Kellemes, tengerparti környezetben kell pusztakézzel frontális ütközést előidézni egy sportkocsival, majd egy a tervekben nem szereplő közfal eltávolítása vár ránk, ezután egy forgalmas kocsmában kell a kiürült hordók újrahasznosíthatóságáról gondoskodni. Ezek persze hétköznapi munkák az ilyen harcosoknak. Nemúgy M. Bison, a nemzetközi bűnüldözött szervezet vezetőjével kiállni. Az ő ernyedt testén át vezet az út a bajnoki címhez. Hogy ezután ki mit kezd magával, kihívások nélkül az maradjon a jövő és a Capcom titka.
Több mint 50 különböző speciális mozdulata van a játékosoknak. Van amelyiknek öt is. Ezek jól illeszkednek a karakterek alkatához. Egy nagy melák minden mozdulatához idő kell, ám nyilván többet sebez, mint a kis fürge kínai lányé. Ezeket a mozgásokat idejük miatt nem lehet ész nélkül használni, de ha ütéseinktől kábultan dülöngél valaki, annak könnyen bevihető.
A két játékos küzdelme rendkívül fontos, hogy meghatározhassuk baráti körünk hierarchiáját, amiről folyamatos statisztikát vezet a gép. A két ellenfél egymásnak előnyt is adhat, így adhatsz esélyt húgodnak is (vagy elveheted tőle mindet!!). Itt szabadon kiválasztható a helyszín is, persze ha megegyezés születik. A hátterek grafikája meglehetősen közepesre sikerült, ezért hasznos két játékos esetén mellőzni a zavaró háttereket.
Az options menüben átválthatod a képfrekvenciát 60 Hz-re. Ilyenkor gyorsabb lehet a képfrissítés, és nagyobb a kép. Az viszont bukás, hogy ez megzavarja az irányítást és a zene is felgyorsul. A küzdelmekbe minden Amigán beszállhatunk. Külön elkészült 500-asra is, ahol még billentyűzetről is irányíthatjuk a játékosokat. Ezt a lehetőséget az AGA-s változatokból sajnos kihagyták, itt viszont a CDł˛ joypadját használhatjuk.
A karakterek szépen ki vannak dolgozva, számos olyan ütéssel is találkozhatunk, amiket nem is ír a kézikönyv. Olyan apróságra is figyeltek, hogy Vega kezéből kihullanak a hosszú műkarmok, mikor már alig áll a lábán.
Az animációk rendkívül sok fázisból állnak, ám mégis kevés ahhoz, hogy a mozgások természetesen folyamatosnak hassanak. Annak ellenére, hogy grafikailag, zeneileg sokkal többet ki lehetne hozni egy ilyen játékból, a jól kidolgozott karaktereivel és játékmenetével az Amiga verekedős játékainak legjobb hármasában benne van, egyéntől függő helyen.
Lázi
SUPER Street Fighter II 
Special Moves
A speciális mozdulatok elérése nagy részben hasonló, ezért jelölésükre egy rövidítést használunk: pl. a balra 2 másodpercig, majd jobbra egyszerre valamelyik ütés gombbal = bal 2 üt, vagy pedig le 2 másodpercig, majd fel egyszerre valamelyik rúgással = le 2 rúg
Fei Long
Rekka Ken – le, jobbra-le, jobbra folyamatosan. Az utolsó mozzanattal egyszerre ütés 
Rising Dragon Kick – balra, le, balra-le, a végén ütéssel.
Cammy
Front Kick – jobbra, le, jobbra-le + rúgás 
Cannon Drill – le, jobbra-le, jobbra + rúgás 
Spinning Knuckle – balra, balra-le, jobbra + ütés
Thunder Hawk
The Hawk – levegőben mindhárom ütés egyszerre 
Thunderstrike – jobbra, le, jobbra-le + ütés 
The Storm Hammer – szaltó végén ütés
Dee Jay
Hyper Fist – le 2 ütés 
Max Out – bal 2 ütés 
Double Dread Kick – bal 2 rúgás
Ryu
Fireball – le, jobbra-le, jobbra +ütés 
Red Fireball – balról jobbra egy félkört tekerve. Az utolsó mozzanattal egyszerre ütés 
Dragon Punch – jobbra, le, jobbra-le + ütés 
Hurrican Kick – le, balra-le, balra + rúgás
Edmond Honda
Hundread Hand Slap – bármelyik irány + ütés szaggatottan 
Sumo Head Butt – bal 2 ütés 
Sumo Smash – le 2 rúgás
Blanka
Electricity – bármelyik irány + ütés szaggatottan 
Rolling Attack – bal 2 ütés 
Vertical Rolling Attack – le 2 rúgás 
Beast Leap – bal 2 rúgás
Guile
Sonic Boom – bal 2 ütés 
Flash Kick – le 2  rúgás
Ken
Fireball – fel, jobbra-le, jobbra +ütés 
Dragon Punch – jobbra, le, jobbra-le + ütés, vagy HARD ütés 
Hurrican Kick – fel, balra-le, balra + rúgás
Chun Li
Lightning Kick –  bármely irány + rúgás szaggatottan 
Whirlwind Kick – le 1 rúg 
Kioken – bal 2 üt
Zangief
Spi
nning Clothesline – bármely irány + két ütés gomb egyszerre 
Double Spinning Lariat – bármely irány + két rúgás gomb egyszerre 
Spinning Pile Driver – körbeforgatás 360°-ban + az utolsó mozdulatnál ütés 
Siberian Suplex – 360° + rúgás 
Siberian Bear Clusher – 360° + ütés (ha távol van az ellenfél)
Dhalsim
Yoga Fire – le, jobbra-le, jobbra + ütés 
Yoga Flame – balról jobbra lefelé egy félkört tekerni + üt 
Yoga teleport – bal vagy jobb, le, jobbra-le + mindegyik ütés vagy rúgás gomb
Balrog
Ez a név nem valami találó. Gandalf nem egy nehézsúlyú boxolóról mesélt! 
Turn Punch – bármely irány + valamennyi ütés két másodpercig lenyomva 
Final Punch – mint a Turn Punch, de 2 másodperctől eltérve 
Shoulder Butt – le 2 ütés 
Dash Punch – bal 2 ütés, vagy rúgás
Vega
Claw Dive – le 2 rúgás 
Wall Leap – le 2 rúgás 
Claw Roll – bal 2 ütés 
Claw Thrust – le 2 ütés 
Back Flip – mindhárom ütés vagy rúgás egyszerre
Sagat
Tiger Uppercut – jobbra, le, jobbra-le + ütés 
Tiger Knee – le, jobbra-le, jobbra fel + rúgás 
Tiger Shot – le, jobbra-le, jobbra + rúgás
M. Bison
Lehet próbálkozni!